Întreţinere şi service copiatoare, multifuncţionale şi imprimante

Tipurile de contracte de service oferite de către RBS Service, pentru întreţinerea şi service-ul copiatoarelor, multifuncţionalelor şi-a imprimantelor.

1. CONTRACT DE SERVICE ÎN REGIM DE ABONAMENT

Tariful acestui tip de contract cuprinde:
  • Asistenţă tehnică şi service la sediul beneficiarului.
  • Depanarea şi repararea pieselor şi subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Înlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Echipament de schimb în situaţia în care este necesară depanarea la sediul nostru.
  • Manopera aferentă remedierii sau înlocuirii unor materiale consumabile sau piese de schimb cu caracter consumabil.
  • O revizie tehnică lunară a echipamentelor pentru asigurarea funcţionării în parametrii optimi şi preîntâmpinarea problemelor în funcţionare.
  • Un număr nelimitat de solicitări sau sesizări.
  • Timp de răspuns la solicitare, maxim 8 ore în Baia Mare şi 24 ore în afara Municipiului Baia Mare.
  • Costul materialelor, consumabilelor, precum şi al pieselor de schimb cu sau fără caracter consumabil, nu este inclus în tariful lunar şi se facturează separat.

* Prin acest tip contract nu se asigură hârtia.

2. CONTRACT DE SERVICE TOTAL – FULL SERVICE

Tariful acestui tip de contract cuprinde:
  • Asistenţă tehnică şi service la sediul beneficiarului.
  • Asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere şi printare toner, developer, cilindrii, kit-uri de întreţinere, etc.
  • Asigurarea înlocuirii oricăror piese de schimb sau sub-ansamble care se defectează sau care sunt recomandate de către producător pentru înlocuirea periodică.
  • Depanarea şi repararea pieselor şi sub-ansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Echipament de schimb în situaţia în care este necesară depanarea la sediul nostru.
  • Tariful pe care beneficiarul îl plăteşte pentru fiecare copie/print executat pe echipament se calculeaz în funcţie de echipamentul care face obiectul contractului de full-service.
  • Timpul de răspuns la solicitare este de maxim 8 ore în Baia Mare şi 24 ore în afara Municipiului Baia Mare.

* Prin acest tip contract nu se asigură hârtia.

3. CONTRACT OCAZIONAL DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ

Tariful acestui tip de contract cuprinde:
  • Asistenţă tehnică şi service la sediul beneficiarului doar la cererea acestuia.
  • Depanarea şi repararea pieselor şi subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Înlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Timpul de răspuns la solicitare este de maxim 8 de ore in Baia Mare si 48 de ore în afara Municipiului Baia Mare.
  • Costul materialelor consumabile, precum şi al pieselor de schimb cu sau fără caracter consumabil se facturează separat.

4. ASISTENŢĂ TEHNICĂ LA CERERE

  • Pentru societăţile care încă nu au încheiat un contract de asistenţă tehnică cu noi, asigurăm contra cost, service de specialitate.

În speranţa că oferta noastră vine în întâmpinarea necesităţilor dumneavoastră, vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate de colaborare.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să contactaţi departamentul tehnic.