Intretinere si service copiatoare, multifunctionale si imprimante

Tipurile de contracte de service, standard, oferite de catre RBS Service Baia Mare. Contractele se preteaza pentru service copiatoare si restul de echipamente aflate intr-un birou modern.

1. CONTRACT DE SERVICE IN REGIM DE ABONAMENT

Tariful acestui tip de contract cuprinde:
  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Manopera aferenta remedierii sau inlocuirii unor materiale consumabile sau piese de schimb cu caracter consumabil.
  • UNA revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
  • Un numar nelimitat de solicitari sesizari.
  • Timp de raspuns la solicitare de maxim 8 ore in Baia Mare si 24 ore in afara Municipiului Baia Mare.
  • Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.

2. CONTRACT DE SERVICE TOTAL – FULL SERVICE

Prin acest contract se asigura toate componentele necesare activitatii de printare/copiere cu exceptia hartiei.
  • Asistenta tehnica si service la sediulBeneficiarului.
  • Asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare toner, developer, cilindru, kit-uri de intretinere etc.
  • Asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimbsau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Tariful pe care beneficiarul il plateste pentru fiecare copie/print executat pe echipament se calculeaza in functie de echipamentul care face obiectul contractului de Full service.
  • Timpul de raspuns la solicitare de maxim 8 ore in Baia Mare si 24 ore in afara Municipiului Baia Mare.

3. CONTRACT OCAZIONAL DE ASISTENTA TEHNICA

Acest tip de contract cuprinde:
  • Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului la cererea acestuia.
  • Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
  • Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
  • Timpul de raspuns la solicitare de maxim 8 de ore in Baia Mare si 48 de ore in afara Municipiului Baia Mare
  • Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil se factureaza separat

4. ASISTENTA TEHNICA LA CERERE

Pentru societatile care inca nu au incheiat un contract de service cu noi asiguram contra cost service de specialitate.In speranta ca oferta noastra vine in intampinarea necesitatilor Dvs. va asiguram de intreaga noastra disponibilitate de colaborare.

Pentru mai multe detalii puteti contacta departamentul tehnic.